Školu může nápad inspirovat
25. 1. 2011 / Miloš Dokulil
Mám tu připomenout jednu zkušenost ještě z meziválečné ČSR? Tehdy se také u nás pokusně zavádělo tzv. globální čtení.
25. 1. 2011 / Miloš Dokulil
Mám tu připomenout jednu zkušenost ještě z meziválečné ČSR? Tehdy se také u nás pokusně zavádělo tzv. globální čtení.
24. 1. 2011 / Vladimír Wagner
V debatě o školství se v posledních dvou dnech objevily dva příspěvky, které se velmi ostře obouvají do českých učitelů. Jedná se o příspěvky pánů Borise Cveka a Jana Čulíka. Myslím, ...
24. 1. 2011
Zdá se, že diskuse na téma, jakou roli má škola v životě člověka sehrát, neustává. A to je dobře. Každý člověk má svoji osobní zkušenost; je cenné ji poznat a porovnat se zkušenos...
24. 1. 2011 / Jaromír Habr
Reakce na "Nebylo by lepší začít ve školství 'na zelené louce'"? Na rozdíl od Michala Spáčila můj žaludek se při čtení čehokoli už nezvedá. To bych zvracel denně. Ale nad páně Spáčilovým spo...
24. 1. 2011
Váš článek mě velmi potěšil. Já taky chodil na gympl Nad štolou. Já to měl o to horší, že naše třída byla nejlepší z celé historie gymnasia, a tak, i když snad nejsem úplný pitomec, tak jsem b...
24. 1. 2011
Jako vysloužilého kantora mě samozřejmě "vybudily" diskutované problémy zájmu či nezájmu příslušných objektů ve školních škamnách, píše Karel Dostál. Plně se podepisuji pod Váš imperativ, že p...
24. 1. 2011
Rád bych prostřednictvím tohoto článku zareagoval na článek pana Miroslava Čapka, který velice výstižně popsal situaci v našem školství a motivoval mě tak, k napsání následujících řádek. Prvně by...
24. 1. 2011
Pěkně popisujete, jak různě žáky vyučovat, jde to prostě dělat různě. Technika je dávno známá, kdo chce, uvádí ji do praxe, píše Pavel Fric. Když odhlédnu od toho, že jsou (staro)nové přístu...
24. 1. 2011
V době, kdy anglické univerzity lobbovaly za zavedení nynějšího astronomického školného, si rektoři britských univerzit svévolně nechali zvýšit své už tak obrovské platy. Jeden manažer na Ox...
24. 1. 2011 / Jiří Jírovec
Před časem jsem viděl Krampolův pořad Nikdo není dokonalý. Většina otázek byla vskutku na úrovni základní školy a přitom úspěšnost odpovědí byla asi 30%. Jestliže dotazovaní ve své většině nevědí...