Testy Scio jsou natrénovatelné
31. 3. 2010
Musím se jednoznačně přiklonit k názoru pana Erika Dohnálka. Jeho charakteristika Scio testů mi připomněla přijímačkový kolotoč, který jsem absolvoval s dcerou před dvěma roky, píše Ivan Koutník. ...
31. 3. 2010
Musím se jednoznačně přiklonit k názoru pana Erika Dohnálka. Jeho charakteristika Scio testů mi připomněla přijímačkový kolotoč, který jsem absolvoval s dcerou před dvěma roky, píše Ivan Koutník. ...
31. 3. 2010 / Leopold Kyslinger
Pohled na svět kolem nás se může lišit podle stanoviska, které pozorovatel zaujímá. To samé platí i pro matematiku. Je docela určitě zajímavé si poslechnout poradní hlas obyvatele Jamajky, jak ...
30. 3. 2010
Pana Kyslingera mohu ujistit, že studentka z mého předchozího příspěvku se mnou opravdu seděla v jedné třídě (posléze úspěšně vystudovala vysokou školu technického směru), a že pokud se jí podhod...
30. 3. 2010 / Bohumil Kartous
Reakce na článek "Přijímací zkoušky přes SCIO aneb zkouška servilnosti a ochoty platit" Jako zástupce společnosti Scio bych rád reagoval na text pana Erika Dohnálka, který se týká "přijímac...
29. 3. 2010
Řada lidí dnes žije v představě, že ono stačí jakýkoliv výrobek nakreslit a potom vyrobit a že v tom vlastně není nic těžkého. Jenže pokud se rozhlédneme kolem sebe, ani netušíme, že drtivá vět...
26. 3. 2010
V sobotu 20. 3 jsem se zúčastnil tréninkového dne Scio, abych se lépe připravil na národní srovnávací zkoušky z OSP (obecné studijní předpoklady), které mnoho českých vysokých škol (FSV UK...
26. 3. 2010 / Leopold Kyslinger
Článek Jana Šimůnka "Problém současné školské matematiky" neodráží realitu vyučování matematiky, ale hromadí představy a dojmy, které neodpovídají skutečnosti. Je obtížné takovou chaotickou z...
25. 3. 2010
(Reakce na stať Miloše Dokulila: Škola hrou? Ani náhodou!) Významná část vyučujících matematiky má naučeny nazpaměť stovky stran symbolů, aniž by byli schopni vysvětlit, co který znamená (a z...
24. 3. 2010 / Miloš Dokulil
Už v minulé stati této série úvah hned úvodem padla zmínka, že možná je předčasné vytyčovat ve školství nějaké mety. Také se tam uvádělo, že možná lidské poznávání se šíří geometrickou řado...
24. 3. 2010 / Zdeňka Petáková
"Jde o autenticitu nebo už jen imitaci na našich vzdělávacích ústavech?" zaznělo v naplněné Velké aule Filozofické fakulty Univerzity Karlovy 16. března 2010. Na 250 posluchačů zde vyslechlo př...