16. 1. 2002 / Andrew Stroehlein
Ve Spojených státech trvá tato krize už čtyři měsíce a jeden komentář o průběhu událostí už dlouho chybí: americké sdělovací prostředky zoufalým způsobem selhaly při úkolu informovat o událostech o...
15. 1. 2002
Vyšetřovatelé amerického Kongresu zkoumají, zda nedošlo k pokusu zamezit průchodu spravedlnosti, když vyšlo najevo, že jeden právník v účetním podniku Arthur Andersen nařídil zničení tisíců dokumen...
15. 1. 2002 / Radek Batelka
Autor analyzuje nový návrh ČSSD o referendu z hlediska člena nestranického Hnutí za přímou demokracii jako "vynikající příležitost k posílení demokracie v ČR".
15. 1. 2002 / Vladimír Bernard
Kdo má něco proti Vladimíru Železnému, je to proto, že nepřeje svobodnému podnikání. Kdo namítá, že rozhlasová stanice RFE/RL v centru Prahy je bezpečnostní riziko, je "levičák, který podporuje ara...
15. 1. 2002 / Štěpán Kotrba
Kontroverzní a o to známější komiksový kreslíř Kája Saudek zahájil 15. ledna svou výstavu odvážně erotických kreseb v Lidovém domě, sídle České sociálně demokratické strany. Událost na pomezí výtva...
15. 1. 2002
"Raketa vám řve těsně nad hlavou a svět se na okamžik úplně zastaví, než americká munice zlikviduje afghánskou chýši, postavenou z bláta, a hory se otřesou výbuchem, z něhož se vám dělá špatně. Je ...
14. 1. 2002 / Miloš Kaláb
"Baby Boomers" je název pro poválečnou generaci lidí narozených v padesátých letech. Jejich potomci narození v letech 1975-1994 se nazývají "Echo Boomers". Globální studie nyní obě generace srovnáv...
14. 1. 2002
Publikujeme otevřený dopis upozorňující na nevyřešené problémy vztahů mezi Václavem Klausem, Vladimírem Železným, výsledky amsterodamské arbitráže a Českou republikou, který podepsali většinou stou...
12. 1. 2002
Zajatci z Talibánu a z organizace al Qaeda, kteří byli dopraveni z Afghánistánu na americkou námořní základnu v zálivu Guantanamo na Kubě, jsou zadržováni v tvrdých podmínkách, informovaly mj. ...
11. 1. 2002 / Jan Paul
V Kodexu reklamy, kapitola I., odstavec 3., Základní požadavky na reklamu, je v bodu 3.2 uvedeno, že reklama musí být mimo jiné čestná, pravdivá a musí být vytvářena s vědomím odpovědnosti vůči spo...