Get up! Dva dobré důvody, proč finančně podporovat Britské listy
18. 4. 2015 / Bohumil Kartous
Vážení čtenáři, děkujeme za vaši trvalou přízeň. Vážíme si toho, že po 19 letech jsou Britské listy, se svým minimálním rozpočtem a personálním i technickým zázemím, stále jedním z nejvýraznějších ...
19. 11. 2014 / Bohumil Kartous
Vážení čtenáři, krátce k nově nastaveným formátům reklamy a k souvislostem, které z toho vyvstávají jak pro BL, tak pro vás. BL nejsou komerční projekt, ale peníze potřebují. Proto se v sou...
Nový design a trvalá chuť ukazovat kontroverzi reality
17. 11. 2014 / Bohumil Kartous
Britské listy vycházejí od roku 1996, též ZDE ZDE . V témž roce vznikl i vyhledávač Google. Z původní rubriky, vycházející v rámci jiného portálu, se vydělil svébytný internetový deník. Bylo to v d...
17. 11. 2014 / Bohumil Kartous
Nepodceňujeme čtenáře Britských listů, domníváme se, že se s novou podobou stránek sžijí. Ostatně kvůli čtenářům a přehlednosti webu jsme k redesignu webu přistoupili. Přesto bychom rádi shrnul...